Дұрыс тамақтану » СШ №53
Жамбыл облысы
Тараз қаласы білім бөлімінің
"Қаратай Тұрысов атындағы Школа-гимназия №53"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(72) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72) 43-50-93
Версия для
слабовидящих
15
сентябрь
2021

Дұрыс тамақтану

Мұғалімнің аты-жөні: Каленбаева Аиша 
Сабақтың тақырыбы:   Күні: 15.09.2021
Сынып:3 «И»Қатысқаны:Қатыспағаны:
Сабақтың мақсаты     Салауаттылық негізін қолдай отырып, семіздіктің қауіптілігін, осы заманғы қатерлі қауіп екенін оқушы көңіліне ұғындыру.
 Оқушылардың жақсы денсаулығының, жан - жақты дамуының кепілдігі - тиімді және үйлесімді тамақтану болып саналатынын, «Салауатты өмір салтының» анықтамасын ата – аналармен, мектеп дәрігерімен, аспазшылармен бірлесе отырып тұжырымдау; 
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология: Семіздік, тамақтану пирамидасы
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 
Міндеттері- Тамақтану сауаттылығының бес негізін; 
 - Тамақтану тәртібін, тамақтану мәдениетін; 
 - «Салауатты өмір» салтына қатысты негіздеулерді тұжырымдау,ортақ ой түю
Құндылық-тарды дарыту«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары
Еңбек  және     шығармашылық ынтымақтастық,     өмір бойы білім алу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Денсаулық, достық және айнадағыларға  қамқорлық көрсету
Пәнаралық байланысдүниетану

Сабақтың барысыРесурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі
Өсеміз біз күліп-ойнап,
Он саусақтың саласындай,
Өсеміз біз күліп-ойнап,
Бір адамның баласындай.
Топқа бөлу       Пазлдарды құрастыру
1-топ. Жемістер             2-топ. Сусындар 
3-топ. Көкөністер              4-топ. Тәттілер
Шаттық шеңбері
Сабақтың ортасы 
 - Балалар. Біз бүгін сендермен «Салауатты өмір салтының » қағидалары мен тиімді әрі үйлесімді тамақтанудың денсаулыққа пайдасы жөнінде ой тұжырымдаймыз.
Семіздік, май басу — ағзада артық майдың жиналуы, тері асты клетчаткасын, шарбыны, т.б. тіндер мен органдарды май басу. Мұндай жағдайда майдың пайда болу процесі оның ыдырауына қарағанда жылдам жүреді. Көбінесе, семіздік үнемі артық тамақ ішкеннен болады. Бұл жерде қабылдайтын тағамның мөлшері мен калориясынан гөрі, адамның атқаратын жұмысына байланысты (ой еңбегі не дене еңбегі) тағамды организмнің қалай сіңіретіні үлкен рөл атқарады. Сондай-ақ семіздікке дұрыс тамақтанбау, тәуліктік рационда сіңімді көмірсулар, қант, кондитерлік, тәтті тағамдар мен мал майларының (сары май, майлы ет) мөлшерден тыс көп болуы және организмнің тұқым қуалаушылық — дене бітімдік ерекшелігі де белгілі бір дәрежеде себеп болады. 
  1. Тапсырма
Постермен жұмыс. Әр топ екі бағанға пайдалы және зиянды тағамдардың суретін салады.  
ҚБ. Смайликтер арқылы
Дұрыс тамақтану ережелері:
·         тамақты үстелдің басында отырып қабылдау керек. Егер тамаққа зейін салмаған жағдайда, адам тойғанын білмей қалып, артығымен тамақтанады.
·         тамақты асықпай, мұқият шайнап, тамақтану режимін сақтап жеу керек. тамақты жиі және аз мөлшерде, күніне бес рет қабылдаған жөн.
·         тамақтанған соң дереу шай ішуге болмайды. Себебі шайдың құрамында темірді ыдырататын заттар болады. Шайдың орына шырын ішкен жөн.
·         таңертеңгі асты мұқият қабылдау. Егер организм 10-12 сағат тамақ қабылдамаса, онда организмдегі қант азайып кетеді. Ертеңгі асты ішпесе, түсте артығымен қабылдайсыз, нәтижесінде асқазанға ауыртпалық түсіресіз.
Дұрыс тамақтанудың негізгі шарттары:
1.     Тағамның құрамында негізгі қоректік заттар (белок, көмірсу, май) болуы тиіс.
2.     Тамақ рационында (дәрумендер, тағамдық талшықтар) болуы тиіс.
3.     Тамақ нәрлілігінің адамның жасына, мамандығына, денсаулық күйіне, табиғи-климаттық жағдайларына сәйкестігі.
4.     Тәулік бойы тамақтану тәртібін, мөлшерін сақтау.
5.     Тағамдарсанитарлық-гигиена талаптарынасәйкесболуыкерек.
Дұрыс тамақтану пирамидасы
Суреттер
Постер,  маркерлер
Сабақтың соңы Обратная связь
 • Балалар біз бүгін қандай тақырыппен таныстық
 • Зиянды азық-түліктер қандай?
 • Пайдалы азық — түліктерді қандай?
 • Адамдар күніне неше рет тамақтану қажет?
 • Дастарханбасындақалайотыруымызкерек?
 • Тамақтықалайжеукерек?
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.
Түсінбедім      Сұрағым бар        Түсіндім

Саралау.
-Диалог және қолдау көрсету
-тапсырма
-дереккөздер
-Қарқын
-Қорытынды
- Жіктеу 
 Сабақтың мақсаты білім алушылар деңгейіне сай құрастырылады. Тапсырмалар деңгейіне қарап беріледі. Қабілеті  жоғары  және төмен     білім алушыларға қолдау көрсетіледі
Критериалды  бағалау 
Қалыптастырушы бағалау түрлері: Смайлик, от шашу, бас бармақ.
  • Мадақтау, ынталандыру, қолдау көрсету
Денсаулық сақтау, техника қауіпсіздігін сақтау.
Интерактивті тақтамен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау,
Сергіту сәті 
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақта қолданған әдістерім сәтті болды ма?Сабақ бұдан да сәтті  өтуі үшін  басқа қандай  әдіс қолдануым керек еді?
Сабақты оқушылардың  іс-әрекеттері мен жауаптарына  қарай бейімдей алдым ба?
Бағалауда қаншалықты шынайы болдым?Бағалау оқушыларға қалай әсер етті?

Қорытынды баға
Ең табысты екі сәті қандай еді  ?
1:
Сабақтың қандай екі сәтін жақсарттым?
1: 
Мен сабақта сынып және жекелеген адамдар туралы нені білдім, мен келесі сабақта нені әңгімелеймін.











Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив